دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

اسحاق جهانگیری عزادار شد+ عکس

  • کد خبر: ۱۶۹۸۴۱
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
اسحاق جهانگیری عزادار شد+ عکس
معاون اول رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به سوگ مادرش نشست.

به گزارش شهرآرانیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم با انتشار پیامی خبر درگذشت مادر خود را اعلام کرد:

همه از خداییم و به سوی او باز میگردیم

مادرم حاجیه فاطمه بهرامی سر بر آستان جانان نهاد و به وصال فرزندان شهیدش یعقوب و محمد رسید.

او در خانه وخانواده سرچشمه  وفا و صفا  و مظهر مهر و رضا بود و در همه جا و برای همه‌کس خیرخواه و همراه بود. عمری عشق ورزید و با مناعت زیست و سرمشق ایمان و ایثار شد. یادش بخیر و جان پاکش سیراب لطف پروردگار مهربان باد.  

اسحاق جهانگیری عزادار شد

اسحاق جهانگیری عزادار شد

تصاویری از مادر اسحاق جهانگیری با شهید سلیمانی

به گزارش شهرآرانیوز، آئین تشییع پیکر پاک شادروان فاطمه بهرامی مادر شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و محلی و خانواده‌های شهدا و ایثارگر برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، شهید یعقوب جهانگیری روز ۲۲ اسفند ۱۳۶۳ در جزیره مجنون بر اثر جراحات جنگی به شهادت رسید و تاکنون اثری از پیکرش به دست نیامده است.

شهید محمد جهانگیری نیز روز ۲۳ آبان ۱۳۵۹ در سوسنگرد بر اثر جراحات جنگی به شهادت رسید.

مراسم تشییع آن فقیده سعیده روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح از محل مسجد امیرالمؤمنین (ع) به سمت بهشت زهرا (س) قدیم سیرجان و مراسم ترحیم روز سه شنبه ۳۰ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۶ تا ۱۸ در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار می‌شود.

گفتنی است مراسم یادبود و ختم روز شنبه ساعت ۱۶ الی ۱۸ در مسجد نور تهران برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->